BATCH 11 S.M.A.K.J

1001 Kenangan....

Friday, April 24, 2009

ijal x bersalah!!!

assalamualaikum wbt

buat pengetahuan semua...ijal x tahu menahu pon pasal artikel beliau disiarkan untuk entri di blog batch..cerita nya begini...saya @ aku @ ana telah diberitahu oleh saudara syafiq zulakifli (langsung dari bumi mesir) mengenai artikel ijal disiarkan dalam berita harian, sekadar ingin berkongsi rasa bangga dan kagum, saya @ aku @ ana, telah pon copy paste artikel ini via berita harian online...so, terpulang pada teman2 lain untuk membaca atau tidak...

buat shahrizal @ ijal, sorry ya ngak mintak permission kamu, tapi ikhlas dari hati yang jujur, tujuannya baik kok, kamu ngak marahkan, tahniah banget juga atas artikelnya. moga diperbanyakkan lagi tulisan-tulisannya. moga jadi pendorong buat teman2 yg lain juga ya.....

sekian, maaf dari saya...yang perlu dimarahin itu saya..bukan siapa2...

sukses ya buat teman2 semua..

0 comments:

  © Blogger template 'Personal Blog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP