BATCH 11 S.M.A.K.J

1001 Kenangan....

Saturday, April 4, 2009

CONGRATULATIONS!!! TO DR HAZIM...


Assalamualaikum wbt...

Sejuta ucapan tahniah utk presiden batch 11 Abdul Hazim Abd Gafa (Po'bear) diatas kejayaan beliau menamatkan pengajian dengan cemerlang. lepas ni kalo sakit2 kerr leh arr refer kat dia..semua penyakit dia leh tolong ubatkan kecuali sakit ANGAU. 



kepada Po'bear, selamat menjalankan tugas dgn amanah, jujur n ikhlas, hadapi semua dengan senyuman dan ketenangan, berlindunglah di sebalik wajah slumber n apa yg penting??? KERJASAMA!!!

2 comments:

Po'bear April 5, 2009 at 4:29 PM  

terima kasih kpd semua kawan2...aku pon sentiasa mendoakan kejayaan korang semua...

Anonymous June 9, 2009 at 11:50 PM  

Salam Po'bear,

lame x dgr cite...nway, congrats on completing ur stdy...jd dr. la yek pasni....gud2...

em,ko kenal aku lg ke x??ari tu nmpk ko kat uitm, nk tego tp segan...ko wat muke cm x kenal aku je...[curious...(~_^)]

aku nk join korang ny reunion, tp malu la...da x cntact sesp...xtau la korang2 sume ingt aku lg ke x...(-_-)

ok la...gudlak in the nex phase of ur life n keep in touch!!

-hanum syahida

  © Blogger template 'Personal Blog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP