BATCH 11 S.M.A.K.J

1001 Kenangan....

Tuesday, August 25, 2009

confirmation.........

assalamualaikum teman-temanku yang disayangi....

boleh x confirmkan sesiapa yang nak hadir majlis buka pose pada 5 september ni. sbb nak deal dgn pihak hotel...kalo bolek ajaklah ramai2...ok..

boleh confirmkan dalam banyak cara...samada melalui blog ni...atau email saya (aishahlokmanordin@gmail.com), atau email zakiah (nurulzakiahmohdzan@yahoo.com),.

anda juga boleh confirmkan terus melalui sms ke: saya aka ecah (0176281852), atau zakiah (0197753428) atau ayun (0176987846) atau kalo yang lelaki segan, leh terus ke halim nas (0177915954), atau gengster (0127562083)..

k, buat setakat ni sy still lagi dalam process utk confirmkan dengan JA residence hotel...tapi ada some problems skit...price maximum dia boleh bagi rm35 but boleh dikurangkan depends on menu. so, saya dah hantar menu yang dicadangkan (nasi+ayam or ikan+sayur+sambal belacan+puding kastard + bubur pulut itam+ 2 or 3 jenis kuih + buah +air panas +air sirap),sya mintak RM30. untuk setakat ini sajalah....

saya try confirmkan semuanya selewat2nya sabtu ni...any suggestion sangat dialu2kan...n harapnya semua bolehlah luangkan masa...macam manapun saya nak kan list nama sesegera yang mungkin...jadi mudah lah keje saya kan...harap dpatlah bantu saya yerr...kita sama2 pastikan semuanya berjalan lancar...

ok...tq

2 comments:

Arifendi August 26, 2009 at 5:37 AM  
This comment has been removed by the author.
ana pahmi August 26, 2009 at 1:42 PM  

ecah...menu aku dah tukar sket2...tp don't worry.sume still under same price k...
nasi,ikan 3 rasa,ayam panggang,paru sambal,tauhu claypot,sawi+mushroom oyster,sup fishball,2 desert,fruits.

  © Blogger template 'Personal Blog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP