BATCH 11 S.M.A.K.J

1001 Kenangan....

Tuesday, May 19, 2009

Nk wat AktiviTI apa Ek?

alLopz kawan2...

apa citer ni...suMer seNyap2 je...xde berita pape ke? KOrang xde idea ke nk wat pape aktiviti bac 11.contohnya wat BBQ ke,camping ke...aku tgh KebOSanan ni...

di sEbabkan aku tgh xde kije skarang ni..aku mem'volunteer'kan diri menjadi AJK jemputan Kawin saHABat KiTa JAnnAH LatiF..

KErJA kAwin Umah Jannah pd 31 Mei 2009 kat BBU...JeMputlah Dtg BEramai-Ramai...


Ni GamBar JanNah TunAng..nnti aku uploadkan kad jemputan

p/s: aku dengar fila nk kawen gak 4 jun ni..papE InfO nnti aku cubA sampaikan

1 comments:

Anonymous May 23, 2009 at 10:03 PM  

seLamat Penganti Baru!semOga DipanjNgkan umo Murah Rezki..dikekalkan didunia dan akhirat aminnn...from katatz

  © Blogger template 'Personal Blog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP